NORD DE PORTUGAL I CREUER FLUVIAL DEL DUERO

DEL 10 AL 16 AGOST 2026
Categoria:
  • quehacerenoporto
  • Aveiro,,Portugal,,May,21,,2019:,Moliceiro,Boats,Mooring,Alongside,The
  • guimaraes_89dcb331_250414152754_1280x873
  • igreja-matriz-ovar-1-1024×768
  • LRM_EXPORT_567746439854209_20181022_121303010
  • agueda
  • oporto
  • the-best-time-to-visit-Braganca
  • Guimaraes-Largo-Republica-do-Brasil
  • AdobeStock_329547899-1536×1024
  • 1e

Fascinant viatge al nord de Portugal, en què visitarem la pintoresca i animada ciutat de Porto, situada a la riba del riu Duero; coneixerem les encantadores i històriques ciutats de Bragança, Guimarães i Viana do Castelo; navegarem pels canals d’Aveiro amb els típics “moliceiros”; farem un relaxant creuer fluvial per la Vall del Duero, reconeguda mundialment pels seus impressionants paisatges; passejarem sota els “paraigües” d’Àgueda; admirarem les façanes decorades amb rajoles a Ovar i molt més!!

No te’l pots perdre!

LLOC DE SORTIDA Osona
HORA DE SORTIDA De Vic a les 6:00h (altres poblacions a consultar)
INCLOU
Viatge en autocar i guia acompanyant de l’agència
Hotels 4*
Règim de pensió completa
Dinar últim dia
Guies locals a Porto i Salamanca
Entrades i visites segons itinerari
Assegurança assistència en viatge
NO INCLOU
Esmorzar primer dia
Assegurança opcional de cancel·lació
SUPLEMENTS
+ Habitació individual: 330€
+ Assegurança opcional de cancel·lació: 40€
PREU 1.550€
PAGAMENT En el moment de la inscripció: 500€ 

Pagament final màxim dia 10/07/2026

Nota: Recordem que segons llei 11/2021, del 9 Juliol, l’import màxim de pagament en efectiu per factura, no pot ser igual o superior a 1000€.

DESPESES DE CANCEL·LACIÓ
Cancel·lació 50 dies abans el 25 %
Cancel·lació entre 49 i 30 dies el 50 %
Cancel·lació 30 dies abans de la sortida el 100%

Nota: Recomanem contractar l’assegurança de cancel·lació. Aquestes despeses podrien quedar cobertes per l’assegurança sempre que la causa figuri entre les cobertures de la pòlissa contractada. No inclou la cancel·lació per malalties preexistents.

1

Osona - Bragança

10/08/2026

De bon matí, sortida direcció Lleida, Saragossa, terres sorianes i parada en ruta per dinar. A la tarda seguirem direcció Valladolid i Zamora fins a l’arribada a Bragança, joia medieval del nord de Portugal. Acomodació a l’hotel, sopar i allotjament.

 

2

Bragança - Guimarães - Santuari Bom Jesus

11/08/2026

Esmorzar i sortida per visitar el centre històric d’aquesta vila emmurallada, dominada per un castell, i descobrir també els fantàstics murals d’art urbà que hi ha arreu de la ciutat. Dinar i sortida cap a Guimarães, bressol de la pàtria portuguesa. Passejarem pel seu centre històric medieval, declarat Patrimoni de la Humanitat, on destaca el Palau dels Ducs de Bragança.

Acabarem el dia amb la visita al Santuari de Bom Jesus do Monte, situat als voltants de Braga, que destaca per les seves monumentals escalinates barroques i per la seva arquitectura neoclàssica. Arribada a l’hotel, acomodació, sopar i allotjament.

3

Porto - Viana do Castelo

12/08/2026

Esmorzar i visita de la ciutat de Porto. Passejarem pel barri de la Baixa, on es va instal·lar la burgesia de la ciutat al segle XIX, per conèixer els monuments més emblemàtics. Seguirem el nostre recorregut fins a l’emblemàtic barri de la Ribeira, declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, on els seus carrers estrets, els vells edificis i la proximitat amb la riba del Douro li confereixen un aspecte bohemi i romàntic.

Dinar i, a la tarda, visita de l’encantadora ciutat de Viana do Castelo. Passejarem pels carrers empedrats, admirarem l’arquitectura tradicional i descobrirem cafeteries i botigues locals. Sopar i allotjament a l’hotel.

4

Àgueda - Aveiro - Ovar

13/08/2026

Esmorzar i sortida cap a Àgueda, el poble més acolorit de Portugal. Passejarem pels carrers decorats amb paraigües multicolors, descobrirem l’art urbà de la ciutat i gaudirem del bon ambient.

Continuarem cap a Aveiro, mal anomenada la Venècia portuguesa pels seus canals i ponts que travessen el centre de la ciutat, que recorrerem amb les típiques barques “moliceiros”, que recorden les gòndoles venecianes. Dinarem i visitarem el barri de Beira Mar, l’antic barri de pescadors.

Continuarem la ruta fins a la vila costanera d’Ovar, que destaca per la brillantor i l’originalitat de les rajoles de ceràmica que cobreixen més de 800 façanes. Retorn a Porto i passeig per Vila Nova de Gaia. Sopar i allotjament a l’hotel.

5

Porto - Creuer per la Vall del Duero - Salamanca

14/05/2026

Sortida cap al moll de Vila Nova de Gaia i embarcament al vaixell amb el qual farem un creuer remuntant el riu Duero fins a Peso da Régua, amb les seves famoses rescloses i un paisatge preciós, esmorzant i dinant a bord.

A la tarda, desembarcament i continuació del viatge cap a la frontera espanyola. Arribada a Salamanca, acomodació a l’hotel, sopar i allotjament.

6

Salamanca

15/08/2026

Esmorzar i visita guiada de la ciutat de Salamanca, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, per conèixer el seu extens patrimoni monumental, com la Catedral Nova i la Vella, la Universitat, la Casa de las Conchas, el Palacio de Monterrey i, és clar, la seva monumental Plaça Major.

Dinar i tarda lliure per continuar la visita de la ciutat. Sopar i allotjament a l’hotel.

7

Salamanca - Osona

16/08/2026

Esmorzar i inici del viatge de retorn. Dinar en ruta i, a la tarda, represa del trajecte fins a arribar a les diferents poblacions d’origen.

  • L’Assignació del seient es farà per ordre d’inscripció.
  • No es considerarà confirmada la reserva mentre l’agència no rebi el pagament d’acompte.
  • L’agència es reserva el dret a alterar o modificar l’ordre de l’itinerari d’ aquest circuit.
  • El preu està calculat per persona i inclou tots els serveis descrits en el programa . El client que voluntariament no utlitzi alguns dels serveis, no se li reemborsarà cap import.
  • El preu està subjecte a possibles variacions degut a l’increment de carburant, fluctuació divises , increment de taxes i/o impostos.
  • Recordem que sempre cal portar el DNI original ( en cas de ser necessari altres documents s’informarà previament).
  • Recomanem contractar l’Assegurança de Cancel.lació.
  • Sortida garantida amb un mínim de 25 persones.
  • Condicions segons contracte.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.